- Vyberiete si pre vás vyhovujúcu nehnuteľnosť z našej ponuky.
- Kontaktujete nás (telefonicky, emailom, alebo kontaktným formulárom).
- Dohodneme si s vami osobnú obhliadku nehnuteľnosti.
- Naši kolegovia sa s vami stretnú, prevedú vás všetkými priestormi a zodpovedajú všetky otázky. Potom sa dohodneme na podmienkach a postupe predaja. Ak financujete prostredníctvom hypotekárneho úveru, odporučíme vám odporučíme našich partnerov, ktorí vám s celým procesom vybavovania úveru pomôžu.
- Zabezpečíme prípravu zmluvnej dokumentácie, ktorá obsahuje:
• Rezervačnú zmluvu
• Kúpno–predajnú zmluvu
• Potrebnú dokumentáciu pre kataster, notára alebo banku
• Prepis a ďalšie právne poradenstvo
- Po podpise zmluvnej dokumentácie nasleduje jej odovzdanie na príslušný katastrálny úrad, kde sa uskutoční prepis nehnuteľnosti na kupujúceho
- Po pripísaní finančných prostriedkov na účet predávajúceho prichádza k fyzickému odovzdaniu nehnuteľnosti, prepisu energií, správy bytu.
- Proces je dokončený a vy sa môžete nasťahovať.
Celý priebeh je nastavený tak, aby ste boli maximálne odbremenení od papierovačiek spojených s kúpou nehnuteľnosti.